Kunde

Greenland Travel er et grønlandsk rejsebureau, der tilbyder oplevelses- og erhvervsrejser til Grønland, i Grønland og fra Grønland. Verdens største ø byder på enestående natur og kulturoplevelser, som tiltrækker tusindvis af turister hvert år. Som turist finder første oplevelse allerede sted online, når rejsen planlægges. Websitet og bookingprocessen er således vigtig for at sikre den bedste start på turen. Siden 2019 har Klean Group været fast bureau for Greenland Travel med fokus på at udvikle deres digitale platforme og sikre kunderne den bedste brugeroplevelse.

Ydelser

  • Website
  • Design & UX
  • Visuel identitet
  • Webshop
  • Professionel drift
  • Kunderejse

Nyt bookingflow

Grønland er rig på natur og kulturoplevelser, hvorfor der er mange til- og fravalg, når man booker en oplevelses- eller erhvervsrejse gennem Greenland Travel. For at forbedre kundeoplevelsen og øge antallet af onlinebookinger fik vi til opgave at simplificere og overskueliggøre bookingflowet samt gøre det mere inspirerende og intuitivt at bevæge sig på sitet. Det nye design er skabt med fokus på især nudging og visuelle virkemidler for at gøre kunderejsen mere inspirerende og øge antallet af fuldendte bookinger.

"Vi følte, at vi var i helt trygge hænder hos Klean Group. De forstod vores udfordringer og behov og forstod at omsætte det til gode løsninger på vores website. Vi har hele tiden haft en rigtig god dialog omkring løsningen af vores ønsker"

⸻ Rikke Thomsen, Online project manager, Greenland Travel

Et billede af en tilvalgspakke på Greenland Travels hjemmeside

Arctic Excursions — website og app

For at gøre det nemmere for turister at booke spændende oplevelser med erfarne turoperatører har Greenland Travel skabt platformen Arctic Excursions, som samler og udbyder de største oplevelser og udflugter i Grønland på én platform. Billeder af Grønlands storslåede natur taler sit eget tydelige sprog. Derfor er websitet designet med fokus på visuel inspiration kombineret med en teknisk løsning, der gør det nemt og enkelt at bestille en oplevelse. Bagved ligger brugerstyring og review-proces, så den enkelte turoperatør kan styre sine egne ture. Dertil har vi udviklet en app, der er synkroniseret med websitet, så turoperatørerne kan styre alle deres udbudte ture, mens de er på farten.

Lyder det interessant?

Kontakt Mads Damsgaard-Sørensen for en uforpligtende snak — vi kan helt sikkert hjælpe dig!

+45 27 87 27 03
[email protected]

Mads Damsgaard-Sørensen, Director, Digital Commerce