Kunde

Frøslev er en dansk, familieejet virksomhed og en af Danmarks førende træleverandører. I mere end 30 år har Frøslev leveret træ til byggeriet, og den viden og erfaring ønsker de at bringe bedre i spil med det formål at styrke træets position i byggeriet. Siden 2020 har Klean Group været fast kreativ partner og udvikler kontinuerligt design og kommunikation med det strategiske formål at styrke Frøslevs position som videnspartner.

Ydelser

  • Kommunikationsplatform
  • Contentudvikling
  • Strategi
  • Visuel identitet
  • Website
Design og typografieksempel med Signa Pro Light, Signa Pro Book og Signa Pro Bold fonter samt moderne huse
Kvinde står på en trappe i en moderne bygning med træelementer, overskiften Viden Om Træ
To mænd poserer foran et stort træstativ for Viden om Træ Magasin 2021
Mand står lænet mod en trævæg med hænderne i lommerne
Forside af Viden om Træ magasin med Rolf Andersson fra KAB stående på en trappe i træbygning

Magasinet VIDEN OM TRÆ

Magasinet VIDEN OM TRÆ sætter træ på dagsordenen og understøtter Frøslevs mål om at være markedets førende videnspartner inden for bæredygtigt kvalitetstræ i Nordeuropa og styrke træets position i Danmark. Magasinet udkommer halvårligt og indeholder aktuelle og dybdegående artikler, videoer og podcasts, som sætter træ på dagsordenen i byggebranchen. Med arkitektur, lovgivning, design, forskning, trends og tendenser i fokus har VIDEN OM TRÆ allerede opnået mere end 1000 abonnenter og skabt omtale og opnået status i branchen.

Styrket brandidentitet og nye marketingtiltag

Bæredygtigt byggeri er mere aktuelt end nogensinde, hvorfor træ vil spille en nøglerolle i fremtidens byggeri. Men rejsen fra leverandør til videnspartner kræver en styrket brandidentitet og strategisk funderede marketingtiltag. Løsningen inkluderer et nyt brand-promise, en fremsynet kernefortælling, en stærk tone-of-voice samt opdateret visuel identitet. Med en ny tilgang og nye toner har den troværdige og kvalitetsbevidste træleverandør fået tilført et ekstra lag som moderne videnspartner med bæredygtige ambitioner.

Acoustic Design kernefortælling og visuel identitet

Acoustic Design er ejet af Frøslev og leverer skræddersyede, akustiske specialløsninger i træ til små og store byggerier i ind- og udland. For at rebrande virksomheden efter opkøbet har vi udviklet en kernefortælling, visuel identitet samt hovedbudskaber til fremtidig markedsføring.

Acoustic Design Frøslev logo med grafisk element og tekst
Dedikeret til god akustik med dansk producerede specialløsninger tilpasset hvert projekt.

Frøslev Sature® kampagne

Frøslev Sature® er certificeret, norsk kvalitetsfyrretræ imprægneret med sand og vand – uden brug af biocider eller tungmetaller. Til lanceringen af dette banebrydende byggemateriale, der er udviklet af Frøslev, har vi designet en kampagne key visual, kommunikation, brandløfte samt udviklet display, brochurer og handouts til trælaster, messer m.m.

VIDEN OM TRÆ avis til håndværkere og trænørder

Med VIDEN OM TRÆ er Frøslev blevet en stærk videnspartner for arkitekter, bygherrer og entreprenører. Med ønske om at opnå samme position blandt tømrere og trælaster har vi udviklet VIDEN OM TRÆ til tømrere og trælaster. For at skille sig ud fra VIDEN OM TRÆ er udgivelsen layoutet som avis i en smuk, gul farve. Indholdsfortegnelsen er skræddersyet til målgruppen og båret af relevante interviews, trends og inspirerede artikler om træ.

Lyder det interessant?

Kontakt Flemming Kok for en uforpligtende snak — vi kan helt sikkert hjælpe dig!

+45 61 61 64 11‬
[email protected]

Flemming Kok, Partner, Managing Director