Kunde

Gasa Nord Grønt er andelsselskab og salgsorganisation for cirka 56 avlere, som dagligt leverer frisk frugt, grønt og bær til detail og foodservice i hele landet samt til eksport. Fremtidens fødevarer vil i stigende grad bestå af frugt, grønt og bær, og med mål om nye salgsfremstød og øget brandkendskab henvendte Gasa Nord Grønt sig til 727. Siden 2018 har Klean Group og Gasa Nord Grønt haft et tæt, kreativt partnerskab. I fællesskab udvikler vi løbende nye koncepter, kampagner, emballager, film, designelementer m.m.

Ydelser

  • Strategi
  • Konceptudvikling
  • Visuel identitet
  • Contentudvikling
  • Kampagner
  • Sociale medier
  • Website
  • Brand- og produktdesign

Strategi, koncept og brandidentitet

Vores jord – din køkkenhave er en fælles platform og koncept for udvalgte danske gartnerier, som dyrker bæredygtige grøntsager, frugter og bær. Formålet med platformen er at øge kendskabet til gartnerierne og gøre det nemt og lækkert at spise sundt, grønt, dansk og i sæson.

Konceptet handler om madglæde og kærlighed til råvarerne og er en innovativ tilgang til dette ofte meget traditionsprægede marked. Marketinguniverset inkluderer et nyt fælles website med viden, inspiration og opskrifter, annoncer, advertorials, logo, messemateriale, profilbrochurer, fotos og videoer.

Voresjord.dk

For at skabe et digitalt samlingspunkt for Vores jord – din køkkenhave udviklede Klean Group voresjord.dk. Her bydes alle kunder velkommen med historier om rejsen fra jord til bord, og kunderne kan finde viden om sæsonerne og råvarerne og gode opskrifter, der inspirerer til at spise sundt, grønt, dansk og i sæson. Layoutet tager udgangspunkt i brandidentiteten, så der visuelt er en rød tråd fra emballagerne i grøntsagsafdelingen til siderne på websitet. Websitet er SEO-optimeret, så det er nemt for kunderne at finde, og bygget, så det let kan opdateres og udvides.

To flasker æblemost omgivet af friske æbler

Emballager, in-store og displays

For at styrke brandkendskabet til avlerne blandt forbrugerne har vi udviklet unikke emballager til hvert produkt. Emballagedesignet er båret af farver og unikke stregtegninger og rummer både den enkelte avlers logo og stil, samtidig med at designet taler ind i Vores jord – din køkkenhaves fælles designsprog. Som supplement til emballagerne har vi udviklet instore- og displaymateriale, hvor vi sætter fokus på avlerne og deler viden og inspiration til at spise sundt, grønt, dansk og i sæson.

Messestand

Med udgangspunkt i Vores jord – din køkkenhaves visuelle identitet er messestandene designet til at byde gæsterne velkommen i et univers af inspiration, madglæde og kærlighed til råvarerne. Her er plads til at lave mad, vise produktsortimentet og tale med alle gæster om at vælge sundt, grønt, dansk og i sæson.

Ladcykel fyldt med forskellige friske grøntsager

Kampagnemateriale til detail

For at understøtte produkterne i frugt- og grøntafdelingen udviklede vi en content-pakke med forskellige SoMe-opslag og instore-materialer, som supermarkedskæderne selv kan aktivere og tilpasse med eget logo. Kampagnen hedder ”Start med grønt” og har fokus på at inspirere til sundere og grønnere måltider gennem nemme og lækre opskrifter med link til voresjord.dk.

Outdoorkampagner

Med skarpe budskaber og lækre sæsonretter i fokus bygger outdoorkampagnerne bro mellem gaden og grøntafdelingen, hvor aftensmaden besluttes og indkøbene foretages. Appetitten påvirkes gennem den lækre ret, og budskaberne kommunikerer sundt, grønt, dansk og i sæson med link til voresjord.dk

Lyder det interessant?

Kontakt Flemming Kok for en uforpligtende snak — vi kan helt sikkert hjælpe dig!

+45 61 61 64 11‬
[email protected]

Flemming Kok, Partner, Managing Director